lördag 23 juni 2012

Tränings vecka!

God natten! "snart"

Imorgon kommer jag testa något nytt jag ska jobba i 11 timmar
mellan 7.00-18.00 utan rast, eftersom i det yrket kan man inte ha
rast på det sättet. Jag hoppas jag fixar det eftersom jag inte har
testat det, men eftersom jag är så energisk ska jag nog ordna det!

På måndag ska jag åka hem till min lägenhet och umgås med lite
kompisar som Tekla, Jasmin, Malin... 

En sak som är lite kul, är att jag har gått ner 1 kilo till jag är över
lycklig, men imorgon ska jag inte träna utan det ska vara vilodag,
men på 
* Måndag ben/rumpa pass
* Tisdag mage/rygg pass
* Onsdag box pass
* Torsdag 1h crosstrainer
* Fredag biceps/triceps pass
* Lördag/söndag vilodagar!
Så här ser min vecka ut (än så länge) men det kan ändras..




Tar en gammal bild från när jag var på universeum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar